La oss si at betydningen av navnet Oslo er "Ole Larsen smakte godt". Er det mulig for byen, omgivelsene, landet, eller våre naboer å overleve med et slikt navn. Tvilsomt, men det kan bli brukt som arena for mennesker som står overfor problemet. Jødene kan væere interessert i byen som en skjuling av sitt opphav eller en ny tilknytning til Egypt, noe som kan være årsaken til at de hang seg på engelskmenn og andres forsøk på å takle problematikken. Med vinkling O Slo i betydningen et svensk "nå får det være nok" gir mulighet til å overleve i Sverige. Men det gir også håp for andre, f.eks trøndere som kan benytte seg av den tankegangen, og derfor bevisst benytter Rema som alla av Thomas-Amerika og derfor har en stor del muslimer på vennelisten, inkludert terrorister. Og dermed i egentlig forstand allerede har dannet en usynlig davidstjerne med Usa som fenomen. Den siste mulige vinklingen er Oslo som et gammelt bynavn. Det kan være tilfelle og blir påstått i leksikon. Det fører til mulige andre vinklinger av navnet. Yoko Ono kan være en synliggjøring av et håp for Oslo, og dermed også hennes egentlige base i verden. Hun kan via navnet si at Oslo kan eksistere hvis det kun eksisterer en bevisst kannibal utenfor. Henne selv eller Bowie. Asiater generelt. Usa kan slippe unna sitt problem og leve med en ekstrem mengde Hanniballer. Eller Residenter. Men det handler derfor også om jødene som usynliggjort. Det handler om Usa som undergangsdømt med det kannibalske Thomasnavnet. Thomas Eidsand smilte sinnsykt og homofilt mens han jobet i min kiosk, og Sacprobilen til Eidsand folka i kjelleren kan derfor dreie seg om han som et fenomen. Han bygger med sin sarhet og redesel en bro til mennesker som står på utkanten av problemet og ikke ønsker å vite. Thomas Eidsand er sånn sett en mulig helt, innenfor Jul Otto forsamlingen. Men Yokos navn kan også synliggjøre min person. Hvis jeg som direkte etterkommer etter Ole Larsen kan ha en betydning for scenarioet. Ja, jeg kan faktisk være så viktig og interessant at en mengde amerikanske kannibaler begynte å kalle sine datamaskiner Windows i forlengelse av Martha - Ole Martin. Med grunnlag i Dos og Basic riktignok som ikke levner meg mye håp. Jeg kan ha blitt voldtatt av en neger med meningen Alta Vista - Will Ta Ass Ta. Xp kan sies å uttrykke utålmodighet, hyllest av Astri eller et ønske om å begynne å kalle datamskinene hunder etter at jeg er død. Mo Bil Comp You Terr. Det er imidlertid viktig å spørre seg om det er mulig å forholde seg til et symboslk kannibalsk senter. Det fører uansett hvordan man vrir på det til et forsøk på å gjenskape Egypt, med dens negative konsekvenser. Kannibalisme utenfor Egypt er ikke mulig som opprettholdelse uten noen få års varighet. Benyttelsen av foring av mennesker med menneskjøtt og antirøyk kampanjer fordi Re tilstanden fører til røyking ubevisst for å slippe unna problemet, medfører voldsome utslettelser. Men det kan dessuten være en direkte forlengelse av den første verdenskrigen, hvis Elvestad i samarbeid med Sverige synliggjorde at mennesker ble gitt menneskekjøtt uten å vite det. Dermed gjenstår Mai Irene Aasen og Joachim nielsen som spørsmål. Mai Irene kan synliggjøre at Oslo allerede var forurenset. Men hun tilsier også noe om hvordan man kan forholde seg til problemet. Hun kan i teorien leve idag, men jeg har kun sett henne en gang på gaten, og hun lignet et lik eller et dårlig bilde av Olaf Bull. Joachim Nielsen kan derfor sammen med Therese Nilsen synliggjøre at svenskene benyttet Olaf bull og kontaktet ham. Nielsen tar på seg oppdrag som ansvarlig. Fordi han er skyldig. Nils på Dvergsten er en annen synliggjøring av personligheten hans som viser et grunnleggende svensk ansvar. Joachim nielsens to viktige sanger Narkoman og Tomgang viser ståstedet før stupet. Narkoman innehar styrke fordi den handler om hans ekssamboer, og det hun har ført ham ut i, noe annet enn øl og heroin, men som dopsang er den bedre enn My Way eller Heroin av Reed. Fordi den viser det egentlige ståstedet, og en ærlighet, noe som kan komme av tradisjonen med Camilla Collett. Selv om Wergelands død kan minne om Nielsens. Noe som igjen kan bety at også Joachim ble myrdet, fordi han hadde sagt for mye. Det kan bety Tomgang med Thomas som kannibal som underliggende virkelighet. En annen sang handler dessuten om Irenes ønske om å kapre noen småbarn, så det var kanskje det de virkelig gjorde eller var med på, i forlengelse av søsteren til Richard Wagner. Avslutningsvis er avdekningen i denne sammenhengen av Norges mulige posisjon som arvtager av egyptisk mytologi. Det kan bety Ra mennesker fra Egypt fant Nord norge attraktivt. En norrøn tekst omhandler spising av hjerte, og det kan bety en Same-Ra-Egypter som demostrerte deres problemer før de ga Fenrisulven til vikingene. Det betyr igjen at vi underliggende lever med problemet. Men at vi ikke kan ta det til oss som en del av en tradisjon, slik heller ikke samene kan kreve Norge som egyptisk eller dem selv som egyptere.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar