fredag 27. august 2010

Vekte jeg deg?


Din gamle Kommi...

Mal apropos:
Hvorfor ble Tut Ank-Amon overøst med gull i sin sarkofag?
Han var tross alt ikke så ung da han døde, og kona hans ønsket seg sterkt en muslimsk mann som erstatning.

Fordi jødene påstod at deres sønn, avlet i Luxor av en hvit mann og en sort kvinne, eller omvendt, var den rettmessige Faraoen.
Også grunnen til at de ble kastet ut av Egypt forresten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar