torsdag 14. april 2011

Sams Unge.

Jeg er ikke Usas barn fordi moren min ble drept av nazistene, om enn i samarbeid med britene. Det er årsaken til den ekstremt omfattende bearbeidelsen. Som strandet med fatet med L'er. Fordi det avslørte Usas samarbeid med japanerne. Og problematiserte atombombingen av Japan. Det vil si at jeg alltid nesten kommer til å være Sams unge. Inntil jeg blir drept.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar